Cette page n'est pas disponible en français. Veuillez-nous en excuser.

Optimaliseren van je website - geavanceerd

In deze opleiding gaan we dieper in op website-optimalisatie voor de zoekmachines via zogenaamde SEO-inspanningen.

Na deze opleiding kan je de impact van Googleveranderingen op je website analyseren en deze nieuwe evoluties zelf omzetten in meer bezoekers.

Kalender

Il n'y a pas de sessions publiques à ce moment. Nous organisons volontiers un cours en entreprise ou une session publique supplémentaire (en cas d'un nombre suffisant de participants). Intéressé? Contactez-nous.

Doelgroep

Online marketeers, webontwikkelaars, en e-commerce managers.

Voorkennis

Basiskennis SEO (zie Praktisch aan de slag met SEO). Verder is enige technische voorkennis vereist: HTML, technische opbouw van websites en de werking van zoekmachines.

Inhoud

  • Welke data en inzichten kunnen we uit Google Webmaster Tools halen?
  • Diepere inkijk in de impact van de algoritme-updates Google Panda, Pinguin, Hummingbird en Pigeon.
  • Het gevaar van Google penalties en hoe je ermee omgaat.
  • Technische SEO-optimalisaties: de canonical metatag, hreflang metatags, JSON-LD code, ...
  • Het verwijderen van content uit Google en voorkomen dat bepaalde pagina's in Google terecht komen.
  • Het opmaken van een content audit voor het ontdekken van content-optimalisaties voor je website.
  • Hoe kan je je beschermen tegen negatieve SEO.
  • Het opvolgen van de resultaten van je SEO-inspanningen via de juiste tools.

Verloop van de cursus

Klassikale training met oefeningen. De opleidingsgroep bestaat uit 8 tot 10 personen. De deelnemers dienen zelf een laptop mee te brengen.

Duur

een halve dag.

Docent

Intracto.


INFO SESSION ET INSCRIPTION