Praktisch aan de slag met SEO
SEO (Search Engine Optimisation) staat vandaag sterk in de belangstelling. Tijdens deze opleiding krijg je inzicht in de werking van de verschillende zoekmachines en welke invloed aanpassingen hebben op de positie van jouw website in de zoekresultaten.
Dankzij praktische cases en voorbeelden staan we stap voor stap stil bij de verschillende aspecten van SEO-optimalisatie.
Na deze opleiding kan je jouw website optimaliseren voor een hogere positie in de zoekresultaten.
Kalender
No public sessions are currently scheduled. We will be pleased to set up an on-site course or to schedule an extra public session (in case of a sufficient number of candidates). Interested? Please let us know.
Doelgroep
Online marketeers, webontwikkelaars, e-commerce managers, en communicatiemedewerkers.
Voorkennis
Voor deze opleiding is er geen voorkennis vereist.
Inhoud
- Hoe leveren zoekmachines relevante resultaten voor hun gebruikers?
- Welke zoekmachines zijn er en heeft dit een invloed?
- Wat zorgt ervoor dat zoekmachines je website vlot indexeren?
- Copywriting afstemmen op zoektermen? Hoe kan je hiermee zelf aan de slag?
- Opbouw van een juiste sitestructuur van je website.
- Het gebruik van Google Webmaster Tools als communicatiekanaal met Google.
- De impact van de mobile friendly update door Google voor jou website?
- Welke nieuwe evoluties zijn er binnen het SEO landschap en wat brengt de toekomst?
Verloop van de cursus
Klassikale training. De opleidingsgroep bestaat uit 8 tot 10 personen.
Duur
een halve dag.
Docent
Intracto.
Also interesting
Enrollees for this training also took the following courses:
SESSION INFO AND ENROLMENT |