ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support (met examenvoucher)
Beheers de kernactiviteiten van servicemanagement met ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support, met de focus op het integreren van value streams en het ondersteunen van IT-enabled services.
Deze training behandelt de kernservice voor het creëren, leveren en ondersteunen van services. Deze module richt zich op het integreren van verschillende value streams en activiteiten om IT-producten en services te creëren, leveren en ondersteunen, en de praktijken, methoden en tools die deze value streams ondersteunen.
(*) ITIL® is a registered Trade Mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS. All rights reserved.
Door u in te schrijven voor de ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support-training
- krijgt u de essentiële vaardigheden om servicemanagement activiteiten effectief te beheren en integreren.
- verdiept u niet alleen uw begrip van het creëren, leveren en ondersteunen van IT-producten en services, maar bent u ook in staat deze inzichten binnen uw organisatie toe te passen, de efficiëntie te verbeteren en de klanttevredenheid te vergroten.
Opleiding inplannen?
Een interactieve, live training - gegeven in een fysiek klaslokaal of online. De cursus wordt gegeven in het Nederlands of het Engels.
BEDRIJFSOPLEIDING AANVRAGEN |
Publieke opleidingskalender
Momenteel zijn er voor deze cursus geen publieke sessies gepland. Graag organiseren we een bedrijfssessie voor u of een extra publieke sessie (bij voldoende belangstelling). Geïnteresseerd? Laat het ons weten.
Doelgroep
Voor wie is ITIL®4 Specialist Create, Deliver and Support ?
- IT Service Managers
Houd toezicht op de levering van IT-services en zorg ervoor dat deze voldoen aan de zakelijke behoeften en verwachtingen van de klant. - IT Project Managers
Beheer IT-projecten van begin tot eind, met de focus op het leveren van waarde en het behalen van projectdoelen. - Service Desk Managers
Leid servicedeskteams en zorg voor efficiënte afhandeling van incidenten en aanvragen. - IT Consultants
Bieden deskundig advies over IT-servicemanagement en helpen organisaties bij het implementeren en optimaliseren van servicemanagement processen. - IT Operations Managers
Beheer dagelijkse IT-activiteiten en zorg ervoor dat systemen en services betrouwbaar en efficiënt zijn. - Business Relationship Managers
Fungeer als contactpersoon tussen IT en de business en zorg ervoor dat IT-services aansluiten op de business doelstellingen. - IT Support Staff
Bied technische ondersteuning en probleemoplossing en zorg voor een soepele werking van IT-services. - Change Managers
Houd toezicht op het change enablement proces en zorg ervoor dat wijzigingen soepel en met minimale verstoring worden doorgevoerd. - Incident Managers
Beheer het incident managementproces en zorg ervoor dat incidenten tijdig worden opgelost om de impact op services te minimaliseren. - Problem managers
Identificeren en beheren de grondoorzaken van incidenten, voorkomen herhaling van incidenten en het verbeteren de servicekwaliteit.
Voorkennis
Deelnemers moeten het ITIL®4 Foundation certificaat hebben en ervaring hebben met IT-management.
Kennis van IT-operations en servicemanagement practices is een pré.
Inhoud
Aan het einde van de training kunt u:
De concepten en uitdagingen begrijpen met betrekking tot het volgende in het service value system:
- Organisatiestructuur.
- Geïntegreerde/samenwerkende teams.
- Teamcapaciteiten, rollen en competenties.
- Teamcultuur en cultuur verschillen.
- Werken aan een klantgerichte mindset.
- Belang van werknemerstevredenheid.
- De waarde van positieve communicatie.
Weten hoe de volgende ITIL-practices bijdragen aan een value stream voor een nieuwe service:
- Service design.
- Software development and management.
- Deployment management.
- Release management.
- Service validation and testing.
- Change enablement.
- Service desk.
- Incident management.
- Problem management.
- Knowledge management.
- Service level management.
- Monitoring and event management.
Verloop van de cursus
De expertise van onze trainers voegt een praktische dimensie toe aan de theoretische concepten en biedt inzichten uit de praktijk en best practices.
Certificaat
Bij deze training is een voucher voor het officiële, internationaal erkende examen inbegrepen.
Duur
3 dagen.
Docent
Capgemini
SESSIE-INFO EN INSCHRIJVEN |